Reklamacje
Pobierz formularz reklamacji
Postępuj zgodnie z instrukcją
-
przygotuj reklamowany towar,
-
przygotuj fakturę zakupu, kartę gwarancyjną, jeśli była wydana wraz z zakupionym towarem,
-
wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji,
-
umieść w opakowaniu przeznaczonym do wysyłki: formularz, kartę gwarancyjną (jeśli dotyczy) oraz reklamowane towary,
-
opakowanie / karton oznacz czytelnie: “REKLAMACJA”,
-
starannie zaklej opakowanie i zaadresuj przesyłkę na: OK Sp. z o. o. Konstantynów Łódzki 90-050, ul Krótka 6.
-
przekaż przesyłkę firmie kurierskiej.
Zgłaszając reklamację oceń stan produktu, upewnij się czy wady towaru nie wynikają z niewłaściwego użytkowania. Więcej informacji znajdziesz na stronie Regulamin Sklepu.
Koszty przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący, nie odbieramy przesyłek za pobraniem.